lördag 28 januari 2012

Grattis till mig



Imorgon var det dags igen. Födelsedag! Är barnsligt förtjust och duckar för åldersnoja genom att njuta till fullo av en dag som är min. Och passar på att önska mig födelsedagspresent även av er. 

Tänker använda minimal kreatvitet och upprepa förra, och förrförra, årets önskan. Låt mig veta vilka ni är, ni som läser. Vilka ni är, varför ni läser, vad ni vill läsa mer om, och vad helst annat ni vill berätta. Skriv det som en kommentar om ni vill, eller maila mig, om ni föredrar det. 

Och njut sen av min födelsedag, tillika en förhoppningsvis för fler än mig ledig och på alla sätt bra söndag!

4 kommentarer:

  1. Först: Grattis!!
    Jag hade läkardrömmar när jag var lite yngre, men mina betyg och högskoleprovspoäng sa annat.. Därför läser jag gärna om sådana som lyckats med det.
    Hoppas du får en underbar födelsedag!
    /A

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en fin dag! T3, KI

    SvaraRadera
  3. Hej och Grattis!
    Upptäckte bloggen för nått år sen när jag slukade allt jag kunde hitta om läkarstudier. Läser nu T2 på KI :)
    Vill främst läsa om dina upplevelser och tankar kring läkarutbildningen men läser allt annat också.

    SvaraRadera
  4. T3 KI här, hittade bloggen när höll på att söka in och har följt den sen dess. Gillar mest att läsa dina tankar om utbildningen och om att vara kandidat.

    SvaraRadera